JAK POMÓC POZNAŃSKIM PRZEDSIĘBIORCOM?
Należy w pełni wykorzystać potencjał: wyszukiwarki Google, komunikacji w sieci, e-mailingu czy e-PR. Jak? O tym, poniżej.
Małych i średnich przedsiębiorców wspiera Agencja ClearSense. Organizując cykl szkoleń, który jest bezpłatny i ma służyć do lepszego wykorzystania możliwości internetu. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google, a także co tak naprawdę oznacza dobrze prowadzony e-marketing. - Każda firma czy przedsiębiorstwo ma swój określony profil i grupę docelową. Nie można zaprojektować kampanii reklamowej w żadnych mediach, nie badając wcześniej środowiska do którego chce się dotrzeć – tego dowiemy się pijąc poranną kawę, patrząc jednym okiem na „marketing przy kawie”, popularny w sieci. To tylko ogólne informacje. W takim razie jak może pomóc Agencja Interaktywna?
Przede wszystkim doświadczenie
By skutecznie prowadzić działania promocyjne, trzeba jednak nabrać doświadczenia. O tym jak to zrobić opowiada Honorata Lemiesz - Przywara, Training & Business Development Manager. – Akademia e-marketingu organizowana przez ClearSense to próba oswojenia tematu reklamy onlinie. Udowodnimy, że takie pojęcie jak Marketing Zintegrowany, czy Return of Investment brzmią groźnie tylko z nazwy – tymi słowami, o spotkaniu opowiada osoba specjalizująca się w tworzeniu, rozwoju i podnoszeniu efektywności sprzedaży. Lemiesz – Przywara dodaje też. – Uczestnik szkolenia wyjdzie z naszych warsztatów pełen praktycznej wiedzy i głową w której nie mieszczą się wszystkie pomysły na rok 2015 – podsumowuje.
To czego się właściwie dowiem
Otóż, portale społecznościowe to nie tylko facebook i instagram. – Będzie o budowaniu i oddziaływaniu na społeczność, skupioną wokół danej marki, w oparciu o naturalną relację osób znajdujących się wokół tego przedsięwzięcia, pokażemy też co może przynieść Google+ i Pinterest – dodaje organizator.
Dowiemy się także, że klientów „z polecenia” można mieć także z sieci. Chodzi o „rozsiewanie” informacji o swoim przedsiębiorstwie w sposób usystematyzowany. Jak, gdzie? – Na forach, blogach, wszędzie gdzie można zostawić opinię. Wszędzie tam powinien być ślad dobrego przedsiębiorcy. Należy podejść do tego umiejętnie. Nieudolne działania przynoszą efekt zgoła odwrotny – dowiemy się z Agencji ClearSense. To właśnie jest PR w wersji internetowej.
Kolejne zagadnienia to promocja w internecie. Począwszy od badań z wykorzystaniem kanałów internetowych, przez dobrą konstrukcję (Web usability) serwisów i ich optymalizację (Google Analytics). Będzie też o marketingu w wyszukiwarkach. – Jak używać linków sponsorowanych, czyli o promowaniu swojej firmy w wyszukiwarce Google. Powiemy też o budowaniu wizerunku SEO (Search Engine Optimalization) – dowiemy się ze strony internetowej organizatora.
Warto
28.10.2014 w Poznaniu. Początek o 9:00. By dowiedzieć się wszystkiego, co jest związane z rejestracją, proponujemy wejść na stronę: www.akademiaclearsense.pl
Z wszystkimi przedsiębiorcami spotykamy się potem w… Internecie.
ZOSTAŃ NASZYM FANEM NA FACEBOOKU! BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z TWOJEGO MIASTA!
Przeczytaj poprzedni artykuł!
STUDENTY DO RADIA!
