W POZNANIU POWSTAŁA NIETYPOWA MEGASKRYTKA
Sieć meblowa Agata uruchomiła pierwszą poznańską Megaskrytkę, zlokalizowaną w Salonie przy ulicy Haliny Konopackiej 18. Urządzenie pozwala na sprawny odbiór towarów zamówionych online – od niewielkich akcesoriów, po meble o większych gabarytach.
Megaskrytka to wygodna, bezkontaktowa forma odbioru zakupów, rozwijana przez znaną markę po sukcesie pilotażowego lockersa w Katowicach. Wdrożenie realizowane jest przez Agata S.A. wspólnie z SelfMaker, firmą specjalizującą w się projektowaniu i produkcji rozwiązań automatyzujących sprzedaż.
Odbiór towarów gabarytowych
Każda Megaskrytka oferuje 27 schowków o zróżnicowanych rozmiarach. Do największych z nich będzie można zamawiać materace i większe meble, takie jak łóżka, komody czy fotele. W celu ułatwienia transportu zakupu, do większych produktów dołączane są specjalne wózki na kółkach. Nie zapomniano także o Klientach zmotoryzowanych – lockersy zostały umiejscowione w pobliżu ponadstandardowych rozmiarowo miejsc parkingowych, aby maksymalnie skrócić czas odbioru towarów o dużym rozmiarze.
Nad odpowiednim doborem skrytki czuwa innowacyjny system informatyczny. W razie, gdy dany produkt przekroczy możliwości lockersa, opcja odbioru w Megaskrytce nie będzie dostępna przy zakupach online. Ten sam system optymalizuje przydzielanie poszczególnych schowków pod rozmiary zamówionych towarów.
Innowacja i rewolucja w jednym
Jak skorzystać z nowego urządzenia? Wystarczy zamówić online wybrane produkty – dekoracje, akcesoria, oświetlenie, meble czy materace. Następnie w koszyku wybrać sposób dostawy „Megaskrytka 24/7” oraz formę płatności. Po umieszczeniu zamówienia w Megaskrytce, za pośrednictwem maila i SMS-a zostanie wysłany kod, który należy podać podczas odbioru towaru z Megaskrytki. Megaskrytki Salonów Agata stawiają na maksymalną wygodę Klientów. Po złożeniu zamówienia, jest ono dostępne przez 48 godzin, a odbiór jest możliwy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. W przypadku nieodebrania produktów w terminie, będą one nadal dostępne w Salonie bądź magazynie sieci Agata.
W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając Megaskrytkę przy Salonie w Poznaniu. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty - podsumowuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.