Hostessa – niezwykle istotny element każdego eventu
Przed Twoją ważna impreza? A może branżowe targi? Przygotowania do takiego wydarzenia warto rozpocząć dużo wcześniej. Trzeba skoncentrować się nawet na najdrobniejszych szczegółach, bo w tym dniu, organizatorzy będą pod lupą gości i klientów. Warto przekazać zadanie dbania o wizerunek marki specjalistom. Hostessy i hości świetnie sprawdzą się w tej roli.
Hostessa – jak wybrać osobę, która pasuje do firmy?
Z pozoru praca hostessy wydaje się być nieskomplikowana. W praktyce jednak, to wymagające zajęcie. Dlatego postaw na poszukiwania u specjalistów. Sprawdzona agencja modelingowa jest miejscem, do którego warto skierować swoje pierwsze kroki. Znajdziesz tam portfolio modelek oraz modeli, którzy mogą stać się twarzą Twojej marki. Mają już doświadczenie w swojej pracy, dlatego doskonale wiedzą nie tylko jak przyciągnąć i zatrzymać czyjąś uwagę, ale także jak sprzedać produkt czy zainteresować daną usługę.
Istotna jest nie tylko aparycja. Wiadomo, hostessa powinna być atrakcyjna, a jej twarz sympatyczna. Badania dowodzą, że ludzie chętniej słuchają osób uznawanych za piękne i bardziej im ufają. Modelka i model z doświadczeniem w obsłudze imprez doskonale wiedzą, jak nawiązywać kontakty z ludźmi, przedstawią temat, na którym Ci zależy. Wiele z nich włada płynnie kilkoma językami, co również ma znaczenie np. podczas wydarzeń o randze międzynarodowej.
Agencja fotomodelek doskonale zna osoby, które reprezentuje. Może opowiedzieć Ci więcej na temat każdej z nich i pomóc dobrać je choćby charakterologicznie do Twojej branży. Inną osobę wybierzemy na imprezę motoryzacyjną, a inną na event związany z dziećmi.
Jakich zadań podejmie się hostessa
Agencja hostess Kraków już podczas pierwszej rozmowy określi obowiązki, których może podjąć się hostessa lub host. Najczęściej ich rola ogranicza się do powitania lub pożegnania gości, rozdawania ulotek lub gadżetów. Zdarza się też, że powierzane są im zadania, związane z prezentacją produktu lub usługi. Powinny zostać wówczas wcześniej zaopatrzone w wiedzę na temat Twojej marki. Dzięki temu będą w stanie rzetelnie odpowiadać na pytania klientów, dbając o wizerunek Twojej firmy. Większość firm stawia jednak na rozwiązanie mieszane. Hostessy oraz hości witają klientów, nawiązują kontakt i informują wstępnie o firmie, produkcie i usłudze, aby później pokierować osobę zainteresowaną na stanowisko, przy którym spotka ona eksperta.
Niektóre modelki i modele mają większe doświadczenie i szerszy wachlarz umiejętności. Mogą więc występować na scenie i prowadzić event. Zorganizują też zabawy integracyjne lub zajmą się dziećmi, podczas gdy ich rodzice będą brać udział np. w targach czy konferencji.
Wygląd hostessy ma znaczeni
Agencja hostess ma swoim zasobie tzw. banki twarzy. Oglądając portfolio modelek oraz modeli kieruj się ich opisem oraz zdjęciami. Intuicja podpowie Ci, kto będzie najlepszy dla Twojej branży. Pamiętaj, aby zatrudnianym osobom zapewnić uniform, który zostanie przez nie wykorzystany podczas eventu. W ten sposób ich obraz będzie spójny z reprezentowaną marką.